Календар активности

<<  Јануар 2022  >>
 по  ут  ср  че  пе  су  не 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
OSense O-Sense

 * * *

Уплата котизације за семинар за физичка лица врши се на рачун 840-31173845-76 са обавезним позивом на број 35-215.

Приликом преузимања сертификата, потребно је приказати доказ о уплати.

Уколико имате било каква питања или примедбе, можете се обратити на контакт телефон 064/8579262.

 * * *

Каталог акредитованих програма сталног стручног усавршавања наставника, васпитача и стручних сарадника за школску 2018/19, 2019/20, 2020/21. годину, које је подржао ЦСУ Кикинда

Контакт:

064/857-92-62

0230/404-830

csukikinda@gmail.com

 

 


Обуке Националне академије за јавну управу линк
* * * 

Важно саопштење организаторима програма обука запослених у образовању 

* * *

Надамо се да сте добро и креативно, као и да ћете бити расположени да се укључите на наше нове едукативно-креативне радионице

ЛАКО ИГРОМ ДО САЗНАЊА ТРАГОМ ЗМАЈА

Креатор дипл. васпитач Софија Соња Јегарски.


За сва додатна обавештења позовите нас на контакт телефоне:
064-9177317
0230 404830

Више информација на следећем ЛИНКУ.

 * * *

27. август 2021, Акредитована трибина за директоре

m DSC 0827m DSC 0863Акредитовани програм стручног усавршавања, трибина „Испит за лиценцу за директоре образовно васпитних установа“, реализован је у Новом Саду на Факултету за спорт и туризам. Организатор је ЦСУ Кикинда а програми за директоре школа и предшколских установа одржавају се пред почетак школске године, сада већ традиционално. Присутне је поздравио проф. др Златко Ахметовић, директор ЦСУ Кикинда Дејан Карановић као и представник градске управе Нови Сад, Никола Крстић. Циљ скупа је припрема за полагање испита за лиценцу за директоре васпитн-образовних и образовно-васпитних установа. Предавачи Драган Ракита, Сузана Деретић и Тања Шијаковић, говорили су о правилнику о програму обуке, садржају портфолија, елементима и предусловима квалитета истраживачког рада. Присутни су могли да постављају питања а предочени су им и примери из праксе.

 

Погодака: 693